سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

احسان خواجه امیری :خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده!

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

احسان خواجه امیری :خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده!

<?php wp_title(); ?>
33042

احسان خواجه امیری :خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده!

 وی ادامه داد: وقتی دیدم این قطعه را به نام “احسان خواجه امیری” پخش کرده اند بیشتر ناراحت شدم. اینکه می خواستند مرا مقابل این خواننده محبوب و بزرگ قرار دهند برایم گران تمام می شود. من تازه در ابتدای کار هستم و او چندین برابر من تجربه کاری دارد.

 

با یک بار گوش کردن این قطعه کاملاً شنونده متوجه می شود که خواننده آن شخصی دیگر است. اما برخی از این به اصطلاح دوستان از شباهت جزئی صدایم به این خواننده با سابقه سوءاستفاده کردند.

صالح در ادامه عنوان کرد: قطعاً پیگیر این موضوع خواهم بود تا بفهمم چه کسانی قصد ضربه زدن به من را داشتند و از “مهرشاد حیدری” بابت تمامی همکاری هایش و همراه بودن هایش تشکر می کنم.

 

ترانه قطعه یلدا را «حسین جاوید» سروده و «ایلیا بیگی» آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است. ماکت ِ این قطعه پیش از این در برخی سایت ها با نام قطعه ای جدید از “احسان خواجه امیری” منتشر شده بود که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

احسان خواجه‌امیری خواننده‌ پاپ کشورمان هم چند روز پیش در صفحه‌ انیستاگرام خود از این جعل نامش بر روی یک ترانه‌ منتشر شده گلایه و آن را تکذیب کرده بود.

 

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «همه جور کلاهبرداری دیده بودیم اینکه به اسم آدم بیان آهنگ بدن بیرون دیگه نوبره من هیچ اهنگ جدیدی بیرون ندادم . انشا الله بزودی آلبوم منتشر خواهد شد. خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده»

گردآوری و تنظیم:گروه فرهنگ و هنر پرشین پرشیا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 127
    بازدید دیروز : 1530
    بازدید هفته : 1677
    بازدید ماه : 1657
    بازدید کل : 149536
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      احسان خواجه امیری :خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده!

       وی ادامه داد: وقتی دیدم این قطعه را به نام “احسان خواجه امیری” پخش کرده اند بیشتر ناراحت شدم. اینکه می خواستند مرا مقابل این خواننده محبوب و بزرگ قرار دهند برایم گران تمام می شود. من تازه در ابتدای کار هستم و او چندین برابر من تجربه کاری دارد.

       

      با یک بار گوش کردن این قطعه کاملاً شنونده متوجه می شود که خواننده آن شخصی دیگر است. اما برخی از این به اصطلاح دوستان از شباهت جزئی صدایم به این خواننده با سابقه سوءاستفاده کردند.

      صالح در ادامه عنوان کرد: قطعاً پیگیر این موضوع خواهم بود تا بفهمم چه کسانی قصد ضربه زدن به من را داشتند و از “مهرشاد حیدری” بابت تمامی همکاری هایش و همراه بودن هایش تشکر می کنم.

       

      ترانه قطعه یلدا را «حسین جاوید» سروده و «ایلیا بیگی» آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است. ماکت ِ این قطعه پیش از این در برخی سایت ها با نام قطعه ای جدید از “احسان خواجه امیری” منتشر شده بود که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

      احسان خواجه‌امیری خواننده‌ پاپ کشورمان هم چند روز پیش در صفحه‌ انیستاگرام خود از این جعل نامش بر روی یک ترانه‌ منتشر شده گلایه و آن را تکذیب کرده بود.

       

      او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «همه جور کلاهبرداری دیده بودیم اینکه به اسم آدم بیان آهنگ بدن بیرون دیگه نوبره من هیچ اهنگ جدیدی بیرون ندادم . انشا الله بزودی آلبوم منتشر خواهد شد. خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده»

      گردآوری و تنظیم:گروه فرهنگ و هنر پرشین پرشیا


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 127
        بازدید دیروز : 1530
        بازدید هفته : 1677
        بازدید ماه : 1657
        بازدید کل : 149536
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98